22 Ocak 2013 Salı

Sensizlik Esiyor Yüreğimde - Gizem Kayahan


Yazarın 2.kitabı. Bu da bir günde bitti.Katil-polis ilişkisi belki pek çok romanda anlatılmıştır.Ama inanın bana bu farklı! Roman beni şaşırtmalı.Şaşırtmadığında boşuna okumuşum hissine kapılıyorum ne yazıktır ki.Ve yazar beni yine şaşırttı.Sonunda “A-aa! Oldu mu bu şimdi?” dedim. Joshua-Katty aşkına tanıklık etmelisiniz.Ah ya da Lioness mi demeliydim?

Arka Kapak Yazısı:
“Gözlerim seni arıyor
Olmadığını bile bile.
Bazen bir boşluk,
Bazen bir hüzün,
Bazen de sensizlik
Esiyor yüreğimde…
Ve yokluğun…
Yokluğun gelip oturuyor
Gözbebeklerime…”
Odamın terasına çıkıp rüzgarın saçlarımı yalamasına izin verirken bir yandan da her gece olduğu gibi yüklemleri özneleriyle eşleştirmeye çalışıyorum ama Josh için ‘seviyor’ yükleminin öznesi hiçbir zaman ben olamıyorum her ne kadar o benim ‘seviyorum’ yüklemimin öznesi , nesnesi ve bilimum diğer öğelerinin görevlerini üstlenmiş olsa da.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder